BLACK King of the Night
DJ-e, raperzy, producenci, tancerze, a także inni artyści, powiązani głównie z branżą muzyczną, wzięli udział w kampanii King of the Night marki BLACK Energy. Wśród nich m.in. TEDE, Kuba Wojewódzki, Hirek Wrona, Rafał Maserak, DJ Adamus, Jacuś, MAVOOI i kilkudziesięciu influencerów.
Zaprosiliśmy do współpracy łącznie kilkadziesiąt osób, z którymi nagrane zostały krótkie muzyczne filmy z przeznaczeniem na media społecznościowe marki BLACK Energy Drink. W trakcie kampanii powstały również dedykowane utwory muzyczne, wyprodukowane m.in. przez producenta MAVOOI czy duet P.A.F.F. x Kościey. Przez ponad 2 lata prowadziliśmy – na zlecenie firmy Foodcare – kampanię digitalową według autorskiej strategii, której elementem były nie tylko utwory i mini-wideoklipy, ale też playlisty muzyczne w różnym klimacie, odpowiadające poszczególnym smakom napoju.
BLACK od lat wierzy, że ludzie mają w sobie ogromną siłę – czasami większą niż zdają sobie z tego sprawę. Misją marki jest dawać im energię i odwagę, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągnąć to, co chcą. BLACK czarny jak noc, numer 1 wśród energetyków na rynku polskim, wyłaniał się jako Król Nocy, napełniając energią każdego, kto będzie chciał obcować z Królem. „Przygotuj się na noc czarną jak BLACK”, „BLACK. King of the Night”, „Jak noc to BLACK” – w tych słowach znaleźć można było główne przesłanie kampanii.
Niezależnie od tego, jak spędzasz swoją noc, BLACK pozwoli Ci utrzymać odpowiednią dawkę mocy, aby energii nie zabrakło Ci aż do rana. Wybierasz się na koncert lub całonocną klubową imprezę? Będziesz jeździł z kolegami samochodem po mieście? A może będziesz grał w gry przez całą noc? Na każdą okoliczność przyda się BLACK w odpowiednio dobranej do Twoich potrzeb puszce. Każdy może zostać Królem Nocy. Potrzebuje tylko mocy BLACK.
Każdy z naszych bohaterów promował inną wersję BLACKA, prezentując inne aktywności nocą. Co warto podkreślić, były to scenariusze bardzo naturalne, wynikające z rozmów i ustaleń z poszczególnymi twórcami, prezentujące ich prawdziwe historie – tak, by każdy bohater naszej fabuły mógł być prawdziwy i czuć się w pełni sobą.
TEDE przy utworze „Bit jest Delorean” jeździł nocą po mieście, popijając BLACKA Classic. DJ Adamus z egzotycznym BLACK Mango rozkręcał latem imprezę na statku, płynącego po wrocławskiej Odrze. Producent MAVOOI w swoim studio na słonecznej Maderze, tworzył nowe utwory w towarzystwie BLACK White Zero Sugar. Tak powstał dedykowany utwór „King of the Night”. Raper Jacuś w wyjątkowym klimacie przeprowadził nas przez imprezową stronę Sopotu, przy nucie „Życie miasta”. DJ Claysteer rozkręcał klubowe klimaty. Hirek Wrona zapoznał nas z najlepszymi winylami ze swojej kolekcji. Jakub Wojewódzki zaprosił do studia na nagrania podcastu Wojewódzki-Kędzierski. Rafał Maserak zatańczył dla nas z energią od BLACK. Paweł Deląg zaprosił na nocny spacer po Warszawie.
Dawid Koczur elegancko przygotował nas do wyjścia na miasto, zaś Edzia zmysłowo wprowadziła nas w klimat BLACK Sex. P.A.F.F. i Kościey stworzyli dla nas dedykowany utwór „Król Nocy”, który jest energetycznym połączeniem rapu i drum&bassu z odrobiną chiptune, w sam raz do całonocnego gamingu.
Antony Esca z utworem „Diss na budziki” pokazał życie nocne we Wrocławiu w towarzystwie paczki znajomych. SuperMario trener dał niezły wycisk na treningu, podobnie jak Michał Baryza, który pokazał swoje umiejętności na parkurze; z kolei Stiffler zrobił szybki trening na hali. Inga Adria popijała BLACKA w letnim plażowym klimacie.
Całość uzupełnił na koniec cykl filmików z aktorami, którzy w różnej scenerii nocnej, popijali BLACK Energy.
Kampania King of the Night rozpoczęła się od spotu telewizyjnego, który można obejrzeć również w kinach, a w kilku wersjach długości – na oficjalnym kanale Youtube marki. Twórcą spotu był Peppers Ghost, reżyserem i scenarzystą: Henry Szymański, DOP: Arek Tomiak VFK, Head of CG: Paweł Ruszkiewicz, za muzykę i oprawę dźwiękową odpowiadał Filip Siejka, zaś postprodukcję – Liqd.pl. Kolejnym etapem kampanii były nośniki OOH, na których zobaczyć mogliśmy trójkę aktorów z reklamy telewizyjnej.
Drugim etapem kampanii była komunikacja digital z mocnym naciskiem na social media, prowadzona przez agencję KREAM. To właśnie tu pojawili się przedstawiciele muzycznego świata, opisani powyżej.
Tede
DJ Adamus
DJ Claysteer
Jacuś
Jakub Wojewódzki
Rafał Maserak
Hirek Wrona
Paweł Deląg
MAVOOI z dedykowanym utworem „King of the Night”
PAFF x Kościey z dedykowanym utworem „Król Nocy”
DJ Claysteer & Martyna & Bruno
Supermario Trener
Antony Esca
Edzia
Dawid Koczur
Stiffler
Inga Adria
Barman
Andzia
Pozostałe
Randka
Bar
Partybus
Motory
Taniec w klubie RO
Studencka impreza na Wyspie
Napad
Napad 2
P.A.F.F. x Kościey - „Król Nocy”
Stream/ download: https://ffm.to/krolnocy Artist: Kościey, P.A.F.F. Title: Król Nocy Lyrics /
vocals by: Kościey
Produced by: P.A.F.F.
Mixed and mastered by: SHIMZ https://holyshimz.com
Lyric video by: P.A.F.F. / Endor
Films Executive producer: Joanna Śmietanka KREAM - www.kream.pl
Powered by: Black Energy Drink