Kongres Zarządów Spółek - Strategie budowania wartości firmy
Kongres Zarządów Spółek – Strategie budowania wartości firmy
18 stycznia 2012 w hotelu Polonia Palace w Warszawie odbył się Kongres Zarządów Spółek - Strategie budowania wartości firmy. Kongres został zorganizowany przez KREAM we współpracy ze spółką IPO SA, która była odpowiedzialna za stronę merytoryczną przedsięwzięcia. Agencja KREAM, poza organizacją eventu, odpowiadała również za pozyskanie partnerów medialnych i honorowych przedsięwzięcia.
W Kongresie wzięli udział Prezesi i Członkowie Zarządów, Właściciele Firm, Dyrektorzy Finansowi, Dyrektorzy Operacyjni, Kadra Zarządzająca oraz Pracownicy zarządzający komunikacją w przedsiębiorstwie.
Kongres patronatem honorowym objęli: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Związek Polskiego Leasingu. Partnerami Kongresu byli m.in.: PolBan, Lewiatan, PSABI, KRD, Alior Bank, Bank BPH, Noble Securities, Przedsiębiorstwo Fair Play.
Wśród patronów medialnych znaleźli się m.in. GPW Media, Gazeta Bankowa, Manager, Kapitałowy, Magazyn Equity, Instytut Rozwoju Biznesu, Inwestycje.pl, Money.pl, SzukamInwestora.com, eGospodarka.pl, Capital24TV, Trend, QBusiness.pl.
Poruszone zostały m.in. tematy takie jak:
- Opcje menedżerskie i programy motywacyjne dla zarządu i pracowników a ich wpływ na budowanie wartości firmy
- Strategie optymalizujące obciążenia podatkowe w przedsiębiorstwie
- Wpływ due dilligence na wartość przedsiębiorstwa w procesie pozyskania inwestora
- Strategie finansowania przedsiębiorstwa a ich wpływ na wartość firmy
- Faktoring jako skuteczne narzędzie zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwie
- Wpływ polityki cenowej na kondycję finansową i wzrost wartości firmy